loading...
plant productions technology
hadi بازدید : 24 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

چرا ما خدا رو تو همه کارها و شرایطمون فراموشش میکنیم درحالی که او خود به ما میگه که منو فراموش نکن

 

 

 

آنگاه که تنها شدی و در جست جوی یک تکیه گاه مطمئن هستی ، بر من توکل نما .(نمل/79)


انگاه که نا امیدی بر جانت پنجه افکند و رها نمی شوی ، به من امیدوار باش. (زمر/53)


انگاه که سرمست زندگی دنیا و مغرور به آن شدی ،به یاد قیامت باش. (فاطر/5)



انگاه که دوست داری به آرزویت برسی ، به درگاهم دعا کن تا اجابت نمایم.(غافر/60)


انگاه که در پی تعالی و کمال هستی ، نیتت را پاک و الهی کن . (فاطر/29-30)


انگاه که دوست داری کسی همواره به یادت باشد،

به یاد من باش که من همواره به تو هستم.(بقره/152)


انگاه که دوست داری با من هم سخن شوی ، نماز را به یاد من بخوان. ( طه/14)


آنگاه که روحت تشنه نیایش و راز و نیاز است ، آهسته من را بخوان. (اعراف/55)


آنگاه که شیطان همواره در پی وسوسه توست ، به من پناه ببر.(مومن/97)


آنگاه که لغزش ها روحت را آزرده ساخت ، در توبه به روی تو باز است . (قصص/67)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نطرتون درمورد مطالب سایت:
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 2,519
  • کدهای اختصاصی

    جامعه مجازی مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی ایران

    چت روم

    تصویر روز

    کد سخنان بزرگان

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • جدول لیگ برتر

    نمایش رتبه الکسا

    تماس با ما

    فرم تماس

    پیغام ورود و خروج

    دیکشنری آنلاین

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب های وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • کد ذکر ایام هفته
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    

    جدول لیگ برتر